اس ام اس سالگردازدواج سری سوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس سالگردازدواج سری سوم
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 1572
نویسنده : Mohammad


خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم
.

.


.

.

همسر عزیزم
با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی به مناسبت سالروز ازدواجمان تقدیم می کنم …
دوستت دارم ….
.

.


.

.

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ?..شاخه گل به مناسبت … سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ?…..یاد آور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم

.

.


.

.

مصطفی جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم
و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد
آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان
در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم . . .
.

.


.

.

. عزیز تر از جانم
من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم
و هر بار که مژه های تو به هم می خورد
یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند
سالروز یکی شدنمان مبارک

.

.


.

.

همسر خوبم فضای سیـنـــه ام را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین کردی
می‌خواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من، بعد از عشق به خدا، برای تو می‌تپد
اولین سالگرد پیوندمان و اولین سالگرد زندگی مشترکمان را گرامی می‌دارم
.

.


.

.

از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و در شادیها را به کامم شیرین تر کردی
عزیز لحظه های بیقراریم سالگرد ازدواجمان مبارک

.

.


.

.

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر …
سالگرد ازدواجمو مبارک …

.

.


.

.

. …سال از با هم بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی
سالروز ازدواجمون مبارک
.

.


.

.

از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و در شادیها را به کامم شیرین تر کردی
عزیز لحظه های بیقراریم سالگرد ازدواجمان مبارک

.

.


.

.

عزیزم آهنگ صدایت زیبا ترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم …سالگرد ازدواجمون مبارک



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس سالگرد ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس سالگردازدواج ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: